Elafrys window manager me configurable keyb shortcuts

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Nov 11 19:14:42 EET 2004

Δουλεύω KDE. Θέλω να δοκιμάσω την τύχη μου σε κομπιούτορες με λίγη
μνήμη και CPU (π.χ. κανένα laptop με <=64MB RAM), και ψάχνω για τον
κατάλληλο δι' εμέ window manager.

Επειδή μ' αρέσει να δουλεύω με το πληκτρολόγιο, τα features του KDE
που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για μένα είναι τα εξής:

1) Πατώντας Alt+F2 μπορώ να ξεκινήσω όποια εφαρμογή θέλω (έτσι ξεκινάω
   εφαρμογές στο KDE - δεν χρησιμοποιώ το K menu, και αποφεύγω να τις
   ξεκινάω από terminal, εκτός αν θέλω να διαβάσω το stdout τους).
2) Πατώντας Alt+F5 έχω κατάλογο των παραθύρων (γι' αυτό δεν έχω
   καθόλου taskbar, και όταν ένα παράθυρο είναι minimized δεν φαίνεται
   πουθενά).
3) Το έχω ρυθμίσει ώστε να μπορώ να μετακινώ και να resize τα παράθυρα
   με τα πλήκτρα. Μάλιστα αφού πατήσω Alt+Shift+M, που το έχω ορίσει
   ως Move, το παράθυρο μετακινείται γρήγορα με Alt+βέλη και αργά με
   σκέτα βέλη. Επίσης, ένα τρομερό feature είναι το "Pack", βλ.
   Control Centre, Regional and Accessibility, Keyboard Shortcuts,
   Windows, Pack Window Left/Right/Whatever.
4) Μπορώ σχετικά εύκολα να minimize παράθυρο (Alt+F3, n) (δεν το
   χρησιμοποιώ πολύ συχνά και δεν με πειράζει να είναι λίγο πιο μακρύς
   ο συνδυασμός).

Το επιπλέον ατού του KDE είναι η ευκολία στο configuration
(χρησιμοποιούσα επί αρκετό καιρό fvwm2 και ποτέ δεν εξοικειώθηκα).
Αλλά αυτό είναι δευτερεύον. Επίσης νομίζω ότι το KDE έχει και αρκετά
καλό focus protection (π.χ. τρέχω openoffice, μέχρι να σηκωθεί το
openoffice κάνω μια άλλη δουλειά σ' ένα konsole, και όταν τελικά το
openoffice σηκώνεται πάει ήσυχα στο background χωρίς να πάρει το
focus).

Μπορείτε να μου πείτε ποιος window manager είναι ελαφρύς και
αρκετά configurable ώστε να μπορώ να πετύχω αυτά τα keyboard
shortcuts; Και κανένα hint/pointer για να διευκολυνθώ να το configure
στα μέτρα μου; Ευχαριστώ!