twinview της nvidia

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Thu Nov 11 13:55:37 EET 2004

>Μέσα από το kde:
>  startx `which twm` -- :1 -layout MonitorTv
>
>Έτσι έχεις ένα "ελαφρύ" γραφικό περιβάλλον στο δεύτερο display για να
>ξεκινήσεις όποιον player σου αρέσει, με τα settings της TV.

Το δοκίμασα αλλά προέκειψαν νέα θέματα που χρειάζομαι βοήθεια. και
ξεκινάω λοιπόν:
Κάνω login στο Χ (νομιζω πλεόν δεν έχει σημασία  αν τηα ξεκινήσω από
init level 5 ή 3 αφού ούτως ή αλλιώς μέσα από kde θα τρέξω την εντολή).
Μπαίνω λοιπόν στο kde και ανοίγω ένα terminal και εκεί τρέχω:
$startx `which twm` -- :1 -layout MonitorTv.
Κατ' αρχήν αυτό το which twm δεν το πολυκαταλαβαίβω. Μπορείτε να μου
εξηγήσετε γιατί which twm και όχι twm?

Επίσης όταν τρέχω αυτή την εδολή η οθόνη του υπολογιστή μαυρίζει και
ξεκινάει και η τηλεόραση (το καταλαβαίνω από το logo της nvidia που
στιγμιαία εμφανίζεται) . Το μονο που μπορώ να κάνω είναι αριστερό click
όπου εμφανίζονται κάποιες επιλογές (Iconify, Resize, Move, Raize, Lower,
Focus, Unfocus, Show Iconmgr, Hide Iconmgr, xterm, Kill, Delete,
Restart, Exit). Ξεκινάω λοιπόν ένα xterm και εκεί πληκτολογώ :

mplayer -display :1.1 myfile.avi

και  εμφανίζεται στην τηλεόραση ο mplayer και παίζει. αλλά στην οθόνη
δεν έχω τίποτα μόνο ενα xterm. Και αν κατήσω ctrl+alt+F7 και ξαναμπώ στο
γραφικό μου περιβάλλον τότε από ενα terminal δεν μπορώ να τρέξω τον
mplayer με  -display :1.1 Μπορώ δηλαδή αλλά δεν μου δείχνει κάτι.

Μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχω χαθεί ενώ είμαι τόσο μα τόσο κοντα
στη λύση.

Ευχαριστώ και πάλι
axelmangr

ps απ' ότι κατάλαβα ο default window manager του kde είναι ο gwm. αυτό
πώς αλλάζει έτσι ώστε να βάλω κάποιον άλλο (πχ twm ή xwm). Αυτό besides
the point....