Slackware10 CDs sta trikala

fs admin at www0.org
Tue Nov 9 22:37:35 EET 2004

On Tue, 09 Nov 2004 01:52:44 +0200, chomwitt wrote:

>   *Duskoleutika ligo na to katebasw apo internet cafe (prospathhsa
>   4-5 fores mexri na petyxw kalh taxuthta >200kb/sec)

INTERNET CAFES TO THE RESCUE!

Όταν είχα ανάγκη μια εποχή μακριά από το σπίτι μου(greek army), σε
συγκεκριμένο internet cafe ήταν απλό να βάλω ένα getright (σε persistent
state για τυχών reboots) και να γυρίσω μετά από μια-δυο μέρες ώστε να μου
γράψει σε dvd το κατάστημα ότι είχε κατέβει, έχοντας κάνει βέβαια log out
από εκεί από την αρχή. Και το κατάστημα και εγώ ήμασταν κερδισμένοι μιας
και χρέωνε 10ευρώ το dvd - το οποίο δεν ήταν και γελοίο ποσό - και δεν
είχε σε τίποτα ένα getright που είχε σε limit το 1/3 του bandwidth και η
δουλειά αυτή είχε γίνει με αρκετά dvd. Βέβαια δεν θα είχε σε τίποτα
κάποιος άλλος να σου φέρει κάνα φραπέ στο κεφάλι αν το κάνεις εν αγνοία
του οπότε καλό είναι το netcafe να έχει συνεργάσιμους εργαζόμενους (και
κατά προτίμηση να ξέρουν σε ένα βαθμό ότι δεν είναι όλοι 3v17 h4x0r5 from
the trenches).

-fs