linux-pia dianomi

Vaggelis vaggelis at kegep.tuc.gr
Tue Nov 9 12:16:41 EET 2004

antony zacharias wrote:

> [...]
> tha perimeno apo olous sas mia apantisi gia na katalikso

> Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!

8a synistousa kapoio apo knoppix - knoppel...
bootare kapoio live cd apo ayta ta 2, dokimase to
kai an sou kanei, sthsto ston disko sou... exoun poly kalo support
gia syskeyes kai PARA polla packages proegatesthmena ...
kai profanws to ending systhma einai ena debian (me ta kala
kai ta kaka tou)...

h epilogh einai dikh sou

Vaggelis