linux-pia dianomi

antony zacharias s_and_z at hotmail.com
Mon Nov 8 17:11:30 EET 2004

exontas mia dianomi linux apo sinodeftiko dvd enos periodikou gia
ipologistes mandrake (9.2) den mporo na po oti eimai apolita ikanopiimenos
giati ipopsiazome oti logo oti einai san prosfora malon den einai kai plires
ta paketa kai me exei pedepsei poli....

pies dianomes kikloforoun edo stin ellada kai apo pou mporoume na agorasoume
kai poso....??
apo net kalo tha itan na mou dosete link gia na katevaso free plires
dianomes(tha tis doso se filo na ta katevasei mias kai ego me 56k sindesi ti
na katevaso??)

eseis pia kata tin gnomi sas einai i pio olokliromeni kai kaliteri dianomi??
redhat,debian, kapia ali.....
tha perimeno apo olous sas mia apantisi gia na katalikso