Allagi password me script

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Nov 8 12:59:11 EET 2004

Έχω Debian (stable) και θέλω να φτιάξω πολλούς χρήστες μαζί. Έχω τα
στοιχεία τους σ' ένα αρχείο ascii και φτιάχνω ένα σκριπτάκι που θα
δημιουργήσει τους λογαριασμούς, θα ρυθμίσει τα quota κλπ.

Μπορώ να φτιάξω αρχικά passwords με τη makepasswd, πώς στο καλό όμως
θα τα ενεργοποιήσω; Η passwd του Debian μόνο από κονσόλα δέχεται
input, δεν παίρνει από stdin. Μπορώ βέβαια να κάνω μια χακιά με
expect, αλλά δεν μπορεί να μην υπάρχει κάτι έτοιμο για κάτι τόσο
θεμελιώδες, μπορεί;