udev + modules

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Nov 8 02:30:47 EET 2004

On Sunday 07 November 2004 18:12, Dimitris Mandalidis wrote:

> Στην δική μου περίπτωση (Slackware 10.0 & modutils-3.0) το

Εγώ έχω Slackware-current.

> usb-storage δεν φορτωνόταν, αλλά μάλλον (δεν το 'χω παρακολουθήσει)
> από κάποια στιγμή και μετά τα flashακια τα βρίσκεις από το
> /dev/uba[0-9] κι όχι από το /dev/sda[0-9] μέσω το ub.ko.

Αλλά εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το /dev/sda[0-9] για να κάνω mount τα
usb-storage devices. (Χμμμμ, ας ψάξω να δώ τί είναι ο ub.ko, μη μένουμε
αμόρφωτοι ;))

> Μάλλον modprobe/built in είναι η μόνη λύση.

Αν θυμάμαι καλά, παίζει και το εξής: οκ, το κάνεις manually modprobe,
αλλά σε αυτήν την περίπτωση το udev δεν ασχολείται με τα devices των
cdroms (είχα βάλει στα rules να φτιάχνει τα links cdrom, cdrw και dvd)
και έπρεπε να το κάνεις restart, να είναι ήδη φορτωμένο το ide-cd
module και μετά τα φτιάχνει σωστά τα devices.

> Εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα
> με το 8250.ko (serial) και το lp.ko, δεν φορτώνονται on-demand.
> Καμμιά ιδέα γι' αυτά;

Εντάξει, στο Slackware υπάρχει το /etc/rc.d/rc.modules, βάλτα να
φορτώνονται από εκεί.

Για το ide-cd, δυστυχώς κατά το boot πρώτα τρέχει το rc.udev και μετά το
rc.modules, οπότε δε μου φτιάχνει τα links (και επειδή δεν ήθελα να
κάνω πουτάνα το boot procedure το άφησα ως είχε και έκανα built in το
ide-cd ώστε όταν ξεκινάει το udev να υπάρχουν ήδη τα hdc/hdd και να μου
φτιάχνει τα links που του έχω ορίσει).

Γενικά, ίσως θέλει λίγη ωρίμανση ακόμα το hotplug και το udev.

Η πραγματική απόλαυση όμως είναι όταν έβαλα τον 2.6.9 πυρήνα. Εκεί το
udev τα είδε όλα, στην κυριολεξία. Τα μισά devices λείπανε και μου είχε
φτιάξει ένα σκασμό devices για τα terminals. 10 λεπτά αργότερα είχα
κάνει reboot στον 2.6.7 πάλι ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?