s.o.s kapies erotiseis

Αντωνίου Βασίλειος antoniou_v at hotmail.com
Sun Nov 7 14:28:38 EET 2004

1. Το τι θα κατεβασεις εξαρτάται από τον επεξεργαστή που έχεις. Αν έχεις
π.χ. ΑΜD 64 κατεβάζεις το αντίστοιχο rpm.
2. Dependencies είναι το πρόβλημά σου. Πρέπει να κατεβάζεις και τα
αρχεία που σου ζητάει (και τα άλλα που θέλουν τα άλλα και πάει
λέγοντας!!!!). Εγώ χρησιμοποιώ στο (fedora Core 2) to yum το οποίο
βρίσκει ό,τι χρειάζεται επιπλέον το πρόγραμμα για να εγκατασταθεί.
Νομίζω στο ότι και στο mandrake μπορείς να χρησιμοποιήσεις το yum.
3.Ναι, δεν φαίνεται τπτ για λόγους ασφαλείας. Γράψε το password του su
και πάτα εντερ.