live cd...pos???

antony zacharias s_and_z at hotmail.com
Thu Nov 4 20:52:22 EET 2004

kalispera kai pali
exontas mia dianomi ston ipologisti mas..px ego exo to  mandrake 9.2 (arketa
kali me to kde kai me exei volepsei se afta ta prota vimata mou sto linux)
ean tin kratisoume se ena logiko plesio egatastasis peripou sta 700mb me ta
vasika programata pou theloume.
mporoume na ftiaksoume ena live cd pou na trexei xoris tin anagi pia tou
sklirou mas??
ipopsin oti to cd theorite aparetito na trexei mono sto sigekrimeno pc apo
to opio ixe egatastathei to linux..ara den krinete aparetito i ipostiriksi
polon siskevon para mono ayton pou exoume sto pc..
iparxei kanenas tropos na metaferoume ta arxeia kai na kanei pia boot apo to
cd????