Browser Compatibility

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 4 02:04:47 EET 2004

On 2004-11-04 01:37, Karavidas Emmanouil <epesa at internet.gr> wrote:
> Xaireto tin Lista!!!
>
> Sas parakalo na tsekarete to link pou akolouthei
> "http://www.poseidon.ncmr.gr/greek/weather_forecast.html" kai genikotera
> to site "http://www.poseidon.ncmr.gr/" kai na mou peite ena einai
> simbato me tous diathesimous browsers gia Linux.

Mpa... ego otan to anoigo blepo kati san auto:

:    Send e-mail to   |                         [ncmr3a]
:       POSEIDON      |
:                     |
:                     |                         [posnew]
:      [nbutton1]     |                         [photo1]
:      [nbutton2]     |                         [photo2]
:      [nbutton3]     |
:      [nbutton4]     |               [3][2][2][2][2][1][1] [info1]
:      [nbutton5]     |
:      [nbutton6]     |                      [financ_new1]
:      [nbutton7]     |
:      [nbutton8]     |
:      [nbutton9]     |             [gr-11]  POSEIDON pages in Greek
:     [nbutton10]     |
:     [nbutton11]     |
:                     |      Web pages created by L. Perivoliotis. For
:                     |     comments or suggestions about this site,
:                     |               send e-mail to lperiv at ncmr.gr

Τελείως άχρηστη σελίδα, αν με ρωτήσεις.