Thunderbird "Reply" στις λίστες

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 3 03:24:34 EET 2004

On 2004-11-03 03:18, Φρίξος Κοψαχείλης <tachyon at vivodinet.gr> wrote:

> Μιας που μιλάμε για mailers, ο Thunderbird το _Linux_ to έδειξε
> υπογραμμισμένο! Now, who needs html formating? :)))

Όπως σχεδόν όλοι οι GUI mailers πάσχει κι αυτός από το σύνδρομο της
``τεράστιας ανάλυσης'', που βλέπω να γίνεται όλο και πιο συχνό φαινόμενο.

Πολλές συνεχόμενες κενές γραμμές, όπως αυτές:

που το μόνο που καταφέρνουν είναι να ασχημαίνουν το γράμμα όταν το διαβάζει
κανείς σε κάποιο text-only mailer.

Πάντως είμαι σίγουρος ότι αν _αυτό_ στο δείχνει υπογραμμισμένο, τότε σίγουρα
κάτι σαν *αυτό* θα στο δείξει με bold.  Old tricks :-)