Kaffeine subtitles

Paul Chatzidimitriou paulmedic555 at yahoo.gr
Tue Nov 2 17:21:07 EET 2004

Geia se olous.Exw egatesthmeno Yoper linux 2.1 kai prospathw na paiksw
divx tainies me ellhnikous ypotitlous.
Apo to control center tou kde exw epileksei sto locale greece me agglikh
kai ellhnikh glwssa.Epishs exw energopoihsei to keyboard layout gia thn
allagh tou plhktrologiou.Greek fonts den exw perasei.Ws edw ola kala
an kai mono sto kwrite, kedit kai kate grafw ellhnika.otan trexw thn
tainia sto kaffeine epilegw na emfanisei tous ypotitlous pou exei alla
tous deixnei xalia.otan anoiksw to areio me tous ypotitlous(*.srt) kai
allaksw to character encoding se ellhnika to keimeno emfanizetai mia
xara.Otan apo to kaffeine epileksw tis xine engine parameters
kai epileksw gia encoding of the subtitles iso 8859-7 den deixnei sxedon
tipota.Exei kataferei kaneis na dei divx me ellhnikous ypotitlous kai pws?