Mandrake 10 όλο λέει ότι δεν έχω ρυθμίσει το δίκτυο

kit at master.math.upatras.gr kit at master.math.upatras.gr
Tue Nov 2 15:26:58 EET 2004

On Tuesday, 2 November 2004, Constantine Dokolas wrote:

> Το Mandrake 10 συνεχώς μου βγάζει εκείνο το στρογγυλό πορτοκαλί
> εικονίδιο (κάτω δεξιά στο KDE)

Αυτο που περιγράφεις μου θυμίζει το redhat network agent (rhn) το οποίο
βάζει η redhat κάτω δεξιά στο KDE και sto GNOME και έχει να κάνει με το
REDHAT network, ενάν update manager της redhat. Μια και απο ότι θυμαμαι
το mandrake είναι βασισμένο στη redhat, ειναι πολύ πιθανό να ενοείς τον
rhn manager, οποιός δεν έχει σχέση με τις ρυθμισεις του δικτύου σου. Αν
όντως συμβαίνει αυτό απλά αγνόησέ το, ή κλείστο (δεξί κλίκ πάνω του).
Καλύτερα όμως να απαντήσει κάποιος έχει mandrake, μπας και μιλάω για
ασχετο πράγμα....