distortion kai me thn SB Live!

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Tue Nov 2 11:22:18 EET 2004

dourou at in.gr wrote:

> apo oso exw parathrhsei (kai se win in-XP-rienced)exei 8orybo to line
> in ths.
>
>to alsa ston 2.6 (anti8eta apo prohgoumenes ekdoseis) exei oles ths eisodous unmuted.
>kane mute oles ths eisodous ths kai des an paramenei to problhma.

Το πρόβλημα υφίσταται, αλλά συνήθως σε κάρτες με μέτρια/κακή θωράκιση
και σχετικά "ξεβράκωτα" AD/DA's. Με την SBLive γενικώς δεν έχω
συναντήσει προβλήματα. Ούτως ή άλλως ο άνθρωπος μιλάει για distortion,
όχι για θόρυβο. Το distortion συχνά προέρχεται από το audiopath shorting
με το AC97 stream της SBLive. Η συγκεκριμένη κάρτα είναι (ακόμα και
σήμερα) μια πολύ καλή κάρτα για τα λεφτά της (εκτός αν κάποιος πήγε και
πήρε καμμία platinum) με εξαιρετική ποιότητα ήχου και πολλές
δυνατότητες. Το θέμα είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο είναι στημένο το
default setup της στο ALSA κάνει ακόμα και το mixer setup μία
όχι-και-τόσο-απλή δουλειά... παρ' ότι δίνει εξαιρετική ευελιξία. Σκόπιμο
είναι λοιπόν να χρησιμοποιεί κανείς α) έναν ALSA mixer και όχι OSS πάνω
από το emulation layer β) κάποιον mixer με ένα έτοιμο, λειτουργικό
profile για την SBLive, όπως το QAmix.

--
Απόλλων Κουτλίδης