den thymamai ta ellinika

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon May 31 21:32:38 EEST 2004

Alaios wrote:
> export NLS_LANG='croatian_croatia.ee8iso8859p2'

Αυτό μου θυμίζει Oracle, στην οποία έχω το
AMERICAN_AMERICA.EL8ISO8859P7. Τα πρώτα δύο έχουν σχέση νομίζω με τη
γλώσσα που θες να μιλάει, το τρίτο είναι το character set του τερματικού
σου, που σε Linux και κάθε Unix είναι συνήθως το άνω, ενώ σε MS Win θες
κάτι σε AMERICAN_AMERICA.EL8WIN1253. Αν προτιμάς να είναι και τα
μηνύματα ελληνικά (που για Oracle δεν λέει καθόλου, η μετάφραση είναι
εντελώς ακατανόητη), λογικά πρέπει να είναι κάτι σε GREEK_GREECE.EL8....