OpenOffice problem

John Kostaras jkost at ergoway.gr
Sat May 29 17:09:13 EEST 2004

Ίδιο posting με διαφορετικό τίτλο (sorry για το λάθος).

Έχω το εξής περίεργο πρόβλημα. Έχω εγκαταστήσει OpenOffice 1.1.1 στο
 /usr/local. Όταν το τρέχω σαν root όλα πάνε μια χαρά. Όταν το τρέχω σαν
 χρήστης, μου εμφανίζει το παρακάτω λάθος και δεν φαίνεται καμία
γραμματοσειρά στα μενού ούτε και μπορώ να γράψω τίποτα (βλ. συνειμένη
 εικόνα) με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να το εκτελώ μόνο σαν root.

$ ./swriter
javaldx: could not create link of name:
/usr/local/OpenOffice.org1.1.1/program/../user/temp/java/a which links to
 /usr/java/j2sdk1.4.2_03/jre/lib/i386/client, symlink error:  -1

Δεν ξέρω αν φταίει η java για το πρόβλημα (μάλλον απίθανο) αλλά από που
παίρνει τη γραμματοσειρά για τα μενού το OO 1.1.1; Στις προηγούμενες
εκδόσεις μπορούσα να ορίσω γραμματοσειρές από το PrinterSetup αλλά στο
1.1.1; Επίσης, επειδή βλέπω να δουλεύει σαν root ενώ δεν δουλεύει σαν user
φαντάζομαι ότι δεν φορτώνει κάποια γραμματοσειρά του KDE...

Γνωρίζει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό;