Boh8eia. Eimai neos sto Linux, kai den mporw na kanw login oute san user oute san root

Βασιλείου Θωμάς Peltastis at pathfinder.gr
Sat May 29 13:19:31 EEST 2004

Katarxas sygnwnh. Eimai neos sto Linux exw egkatasthsei to Suse Linux 8.1 kai enw gia ena diasthma leitourgouse mia xara, twra den mporw na kanw login.
 Exw dokimasei na kanw login kai san xrhsths kai san root, dystyxws omws den mporw na mpw sto systhma. Den exw disketa asfaleias para mono tis dyo cd me to Linux 8.1 apo tis opoies exw kanei egkatastash. Parallhla me to Linux ston sklhro disko exw kai ta Windows 98.
 Otan prospa8w na kanw login katw apo to eikonidio bgazei ta ekshs mhnymata:
1. linux kdm[885]:cannot execute startup script/etc/x1/xdm/Xstartup
2. linux kdm[853]:cannot create server authorization file
3. linux postfix/postqueue[1005]:fatal:cannot flush mail queue-mail system is down.

Den kserw ti na kanw, oute na sbhsw ton sklhro disko gia na ksanaegkatasthsw to linux kserw. San na mhn eptaine mono auto akomh kai otan deinw dinw thn entolh na kleisei ton ypologisth mou den mporei na ektelesei. Deixnei ta daemons me teleutaio mhnyma oti to "system will be halt automatically alla den kleinei o ypologisths. Gia na kleisw ton ypologisth mou prepei na kanw Reset na mpw sta Windows kai na ton kleisw apo ekei.
8a sas poly eugnwmwn an mporeitai na me boh8hsetai se auta ta problhmata.

me filikous xairetismous

Thomas