FC2 problem with usb devices

George Iordanou iordanoug at yahoo.gr
Fri May 28 12:43:06 EEST 2004

Καλή σας μέρα

Έχω αναβαθμίσει τα Fedora Core 1 σε 2. Όλα πήγαν καλά
(εκτός από κάποια μικρά προβληματάκια που λύθηκαν
εύκολα). Μετά από μια επανεκκίνηση του συστήματος δεν
αναγνωρίζει το πληκτρολόγιο και το ποντίκι μου
(Logitec Desktop Optical). Βασικά απ' ότι κατάλαβα δεν
ξεκινά τα USB ports μου. Παρόλα αυτά το receiver
παίρνει ρεύμα.. Δοκίμασα να προσθέσω και ένα serial
πληκτρολόγιο το οποίο αναγνώρισε αμέσως, και παράλληλα
αναγνώρισε και το keyboard μου. Το ποντίκι δεν το
αναγνώρισε. Στο μεταξύ φεύγει από το receiver ένα usb
και ένα βήσμα για το ποντίκι. Αυτά.. ιδέες;

Ευχαριστώ,
Γιώργος Ιορδάνου