Fedora Core 2 Greek Screenshots

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu May 27 22:07:07 EEST 2004

When the date was Thursday 27 May 2004 21:34, Michael Iatrou wrote:

> Α, δε μετράει, δε μετράει, όλοι ξέρουν ότι ο listman είναι αναρχοαυτόνομος,
> τα_κάνω_όλα_με_το_χέρι_και_μου_αρέσει Slackwareάς, λίγοι ξέρουν ότι είναι
> κρυφο-Debianάς και σε καμία περίπτωση ο Steve δεν θα να μείνει
> ευχαριστημένος από τις -- στο σωστό δρόμο μεν, βέβηλες δε -- δηλώσεις ενός
> διχασμένου αλλόθρησκου!

Χεχε, τι σας έλεγα;

:-P

When the date was Thursday 27 May 2004 21:36, Steve Stavropoulos wrote:

[snip το μεγαλύτερο μέρος της απάντησης του Steve...]

> PS. giati mou fainete oti h lgu exei e3elixtei sth megalyterh phgh
> paraplhroforhshs kai ta flames exoun katalh3ei na einai ta monadika
> endiaferonta threads?

No offense, δεν ξέρω τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου με το "παραπληροφόρηση",
αλλά αν θεωρείς πως κάθε άποψη διαφορετική από τη δική σου είναι
παραπληροφόρηση, θα σου πρότεινα να κατέβεις από το καλάμι.

Όσο για το θέμα των flames, πάσο, έχεις δίκιο, το SNR δεν είναι ότι καλύτερο.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.