Fedora Core 2 Greek Screenshots

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu May 27 21:34:54 EEST 2004

When the date was Thursday 27 May 2004 19:21, DJ Art wrote:

> ;) Εντάξει, υπερβάλλεις.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, όντως υπερέβαλα: ακόμη κι έτσι, το KDE είναι σαφώς
πιο καλαίσθητο από το GNOME. :-P

> Το ενδιαφέρον είναι το εξής: τώρα που υπερασπίστηκα εγώ την τιμή και την
> υπόληψη του Fedora, να δούμε τι θα πεί :>

Α, δε μετράει, δε μετράει, όλοι ξέρουν ότι ο listman είναι αναρχοαυτόνομος,
τα_κάνω_όλα_με_το_χέρι_και_μου_αρέσει Slackwareάς, λίγοι ξέρουν ότι είναι
κρυφο-Debianάς και σε καμία περίπτωση ο Steve δεν θα να μείνει ευχαριστημένος
από τις -- στο σωστό δρόμο μεν, βέβηλες δε -- δηλώσεις ενός διχασμένου
αλλόθρησκου!

:-)

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.