man kai unicode

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu May 27 14:46:10 EEST 2004

Tassos Bassoukos wrote:
> Το man και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί μετατρέπουν την απλή ASCII παύλα
> ανάμεσα σε δύο γράμματα σε μία ειδική UNICODE παύλα η οποία έχει
> διαφορετικό μήκος από την απλή[0][1].
>
> Εσένα σου βγαίνει σαν τετραγωνάκι γιατί μάλλον δέν το έχει σαν χαρακτήρα
> το η γραμματοσειρά σου[2],

Α, οκ, αυτό το εξηγεί. Debian testing έχω, μόλις τώρα του φόρεσα και τα
τελευταία upgrades, αλλά δεν βλέπω διαφορά. Όσο για τη γραμματοσειρά,
χρησιμοποιώ τη FreeMono, αλλά δοκίμασα και με άλλες και φαίνεται να έχει
το ίδιο πρόβλημα. Το konsole, αν κρίνω από το ότι βλέπω ταυτόχρονα
γαλλικά και ελληνικά (και μια φορά είδα και γιαπωνέζικα και κουφάθηκα),
είναι γιουνικοντάτο σπέσιαλ.

Πάντως με το alias μια χαρά κάνω τη δουλειά μέχρι να διορθωθεί.