RE: Open Source και δημόσια διοίκηση

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Thu May 27 14:34:45 EEST 2004

> Μήπως θα ήταν χρήσιμο τώρα που συζητιέται το νομοσχέδιο περί
> δημόσιας διοίκησης να γίνει από την hellug ή απ'οποιον άλλο
> φορέα μια ενημέρωση περί ελεύθερου λογισμικού στην δημόσια
> διοίκηση τονίζοντας αντίστοιχα παραδείγματα του εξωτερικού;
> (Γερμανία, Ισπανία, Ισραήλ κλπ) Αυτό θα μπορούσε να γίνει και
> μέσω κάαποιων αφημερίδων ή αλλωων ΜΜΕ ή ακόμα και με
> υπερώτηση σττην βουλή μετά ααπό κατάθεση σχετικού αιτήματος
> σε κάποιον βουλευτή. Τι λέτε επ' αυτού

Ναι, και βέβαια ναι. Μην ξεχνάτε όμως πως την υλοποίηση αυτών των
προγραμμάτων την αναλαμβάνουν ιδιωτικές εταιρίες. Κατά κανόνα, οι ιδιωτικές
εταιρίες αντιστέκονται στον ανοιχτό κώδικα.

Στη Βουλή όλοι οι βουλευτές έχουν email. Ειδικό προσωπικό διαβάζει το email
και με βάση κάποια ρύθμιση υποχρεούνται να απαντούν. Βέβαια, μπορούν και να
μην απαντούν.

Τελευταία ψάχνομαι για το πώς θα μπορούσε να βρεθούν τα εργαλεία εκείνα που
θα μπορούσαν να υποστηρίξουν έναν κομψό διαδικτυακό ακτιβισμό. Βέβαια, το
ενδιαφέρον μου είναι οι άνθρωποι που ζουν κάτω από συνθήκες αναπηρίας. Όμως,
είναι πλέον βέβαιο πως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αυτές οι εφαρμογές
και ο συνδυασμός των εφαρμογών και για άλλες ομάδες του πληθυσμού.

Νίκος

Disability NOW - www.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Thessaloniki, GREECE
Tel. (30) 2310 211915, fax (30) 2310 968178