man kai unicode

Tassos Bassoukos abas at isag.meng.auth.gr
Thu May 27 12:11:22 EEST 2004

On Thu, 2004-05-27 at 00:06, Antonios Christofides wrote:
> Γεια σας, έχω κάνει το σύστημά μου unicode ορίζοντας
> LC_CTYPE=el_GR.UTF-8
>
> Όλα δουλεύουν φίνα, εκτός από το man, που έχει τη συνήθεια να μετατρέπει
> τις περισσότερες παύλες σε τετραγωνάκι. Χωρίς το UTF-8 δεν έχει πρόβλημα
> (αν δεν βρω άλλη λύση θα κάνω alias man='LC_CTYPE=C man'). Μήπως ξέρετε
> τι έχω καταλάβει λάθος;

Το man και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί μετατρέπουν την απλή ASCII παύλα
ανάμεσα σε δύο γράμματα σε μία ειδική UNICODE παύλα η οποία έχει
διαφορετικό μήκος από την απλή[0][1].

Εσένα σου βγαίνει σαν τετραγωνάκι γιατί μάλλον δέν το έχει σαν χαρακτήρα
το η γραμματοσειρά σου[2],

Τάσος Μπασούκος
[0] Στο Debian αυτό είχε χαρακτηριστεί σαν bug και έχει πλέον διορθωθεί.
[1] Τυπογραφία....
[2] Υποθέτω ότι έχεις UTF-8 - συμβατό τερματικό..

--
Tassos Bassoukos <abas at isag.meng.auth.gr>
ISAG, AUTh