Oracle 8.1.7 ORA-12545 problem

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Wed May 26 00:37:02 EEST 2004

Χαίρετε,

προσπαθώ να βάλω την Oracle 8.1.7 σε δύο μηχανήματα που τρέχουν λίνουξ
και έχω τα εξής προβλήματα.
Το πρώτο μηχάνημα τρέχει Mandrake 10 και η εγκατάσταση δεν ξεκινάει με
τίποτα. Από παλαιότερες διανομές RH,SuSE ξέρω κι έχω δοκιμάσει με
διαφορετικούς συνδυασμούς τα
unset LANG
και
export LS_ASSUME_KERNEL=2.2.5
χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Στο δεύτερο μηχάνημα έχω Debian 3.1 sarge. Η εγκατάσταση γίνεται
κανονικά, μαζί με το stubs patch που δίνει η Oracle. Όμως όταν προσπαθώ
να φτιάξω μια βάση μου βγάζει διαρκώς ORA-12545. Έχω ρυθμίσει τα
ORACLE_HOME, NLS_LANG και TNS_ADMIN. Όμως το μήνυμα παραμένει.
Χαρακτηριστικά δεν μπορώ να μπω ούτε στο svrmgrl, αφού παίρνω το ίδιο
μήνυμα.
Βασικά με ενδιαφέρει περισσότερο να δουλέψει το δεύτερο μηχάνημα.
Οποιαδήποτε ιδέα ή πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ εκ των προτέρων