Staroffice 6 + Mandrake 9.2 + dhcp problem

Karoto *Alpha Information* karoto at alphait.gr
Tue May 25 15:04:09 EEST 2004

Geia sas paidia..

8a 8ela na rwtisw poios einai o swstos tropos egkatastash tou Staroffice6 me
thn bash dedomenon Adabas se ena mhxanima me 15 xristes..

8elw na exw enan katalogo staroffice kai oi xristes na diabazoune apo ekei
to ektelesimo..

px /usr/share/local/staroffice6

Exw dokimasei na to kanei egkatastash san root ston fakelo auto, teleiwnei h
egkatastash , alla meta san xrisths den to trexei , ta dikaiomata einai omws
entajh oi xristes exoune dikaioma na trexoune to arxeio , de jerw ean den
exoune dikaioma se lib's .Sigkekrimena trexei to staroffice mpainei mesa
alla otan anoigoune ta menu kolaei olokliro..

Poia einai ta bhmata gia thn swsth egkatastash tou?

Epishs ena problima me to dhcp , ta windows otan jekinane pernoune oles tis
ri8miseis DHCP (ip,dns, hostname, gateway) apo ton router

To mandrake den tis pernei oles kai malista de me afinei kai olas na
apo8ikeusw , sigkekrimena briskh mono thn ip pou prepei na parei, oute
gateway oute dns pernei , kai ama apo8ikeusw to dns sto resolv.conf ean kanw
restart to service /etc/init.d/network restart paei kai mou to sbinei...
giati simbainei auto?

Euxaristw