Mandrake 9.2 + win XP

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue May 25 12:47:20 EEST 2004

On Tue, May 25, 2004 at 11:57:11AM +0300, Nikos Voulgaropoulos wrote:
> Κάπου εδώ χάθηκα. Ένας άλλος φίλος της λίστας μου έδειξε το gnome που κάνει
> δουλειά για accessibility και ζήλεψα και θέλω να το εγκαταστήσω. Για την
> ακρίβεια, με ενδιαφέρει πάρα πολύ να δημιουργηθεί ένα voice dictation που να
> μπορεί να γίνει training στα ελληνικά. Αυτό είναι μία μεγάλη ιστορία που θα
> χρειαστώ σελίδες για να σας εξηγήσω γιατί πρέπει να έχει το training.
> Πάντως, εάν μιλάμε για αναπηρίες, τότε πρέπει να έχει σίγουρα training
> επειδή πολλές αναπηρίες δεν έχουν σωστή άρθρωση.

  Βασικά στο GNOME έπεσες διάνα, είναι το κατεξοχήν project που
ασχολούνται με την προσβασιμότητα, επειδή είναι ανακατεμένες και
μεγάλες εταιρείες του στυλ Sun, που θέλουν να το χρησιμοποιούν και
συγχρόνως αυτό να πληρεί τις προδιαγραφές της κυβέρνησης των Η.Π.Α.,
κτλ. Πάντως, αν και δεν ξέρω κατά πόσον η παρακάτω σελίδα θα έχει
υλικό που να σε ενδιαφέρει, ρίξε μια ματιά:

	http://developer.gnome.org/projects/gup/

> Όμως, το gnome τρέχει σε fedora, άρα μάλλον θα πρεπει να στήσω fedora. Το
> βρηκα στο ntua και είναι 4 δισκάκια. Χρειάζομαι ένα 24ωρο κατέβασμα, αλλά θα
> το κατεβάσω. Δε χάνω τέτοια περιβάλλοντα.

  Ερμ, αν δεν κάνω λάθος, και στο Mandrake το προκαθορισμένο
περιβάλλον GNOME είναι κι εκεί...

> Παιδιά το accessibility είναι το νούμερο 1. Ασχολούμαι 20 χρόνια με το
> accessibility. Το κακό είναι πως έχω φάει τα μούτρα μου με τα διάφορα
> ευρωπαϊκά προγράμματα για accessibility και από το Σεπτέμβρη του 2003 που
> μετακόμισα το www.disabled.gr σε linux μπήκα στη λογική να το κάνω μόνος.
> Εγώ προσωπικά βαρέθηκα να βλέπω διάφορες ανοησίες, χωρίς περιεχόμενο. Έχει
> και χρήσιμα πράγματα, όμως και πάλι είναι χωρίς περιεχόμενο.

  Πάντως, αυτή ακριβώς είναι η δύναμη του ελευθέρου λογισμικού: Αν εσύ
θέλεις και μπορείς να βοηθήσεις ώστε να είναι το όλο περιβάλλον πιο
προσβάσιμο, ο κώδικας είναι στη διάθεσή σου και έχεις την πλήρη
ελευθερία να το κάνεις.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."