rescue mode

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon May 24 23:18:35 EEST 2004

On Monday 24 May 2004 17:42, pazuzu pazuzu wrote:
> Hi
> exo dual boot system RH9 k winXP kai kano boot apo floppy.
> 8elo na bootaro se rescue mode alla otan grafo "grub>linux rescue"
> bootarei kanonika
> 8elo na bootarei se rescue mode gia na pros8eso swap partition

De xreiazetai na bootareis se kanena idiaitero "mode" gia na ftiakseis
swap partition.

An exeis unpartitioned space sto disko sou, apla ftiaxneis to partition
(pouxou) /dev/hda3 kai pas kai tou les:
# mkswap /dev/hda3
# swapon /dev/hda3

Bazeis kai to antistoixo enty sto /etc/fstab kai teleiwses.

An den mporeis na kaneis repartitioning, mporeis na ftiakseis ena swap
file (a-la-Windows): Ftiakse ena dummy arxeio me to dd, oso 8es na
einai to swap file sou:
# dd if=/dev/zero of=/swapfile bs=1024 count=256000
(ayto gia ena swap file 256MB)
# mkswap /swapfile
ktl...

Me to rescue mode ths Redhat ti kerdizeis sth sygkekrimenh periptwsh?

-A