Ελευθέριο & εκδιδόμενο λογισμικό [ήταν: Re: Egkatastash linux sto ANAPHRIA TWRA]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 24 16:32:17 EEST 2004

On 2004-05-24 12:18, Nikos Voulgaropoulos <nikos at ath.forthnet.gr> wrote:
> Εγώ είμαι της αντιεξουσιαστικής εκδοχής των PC. Σιχαίνομαι τη λογική του
> admin login.

Ααα, δικιά μας είσαι κι εσύ;  Καλώστην.

Όταν βλέπεις κανέναν να ρωτάει γιατί δεν του δουλεύει το openoffice όταν
το τρέχει σαν απλός user γι αυτό κάνει πάντα login ως root, οπότε ξεκινά
μέχρι και τα XFree86 από root... τα ρόπαλα είναι στη γωνία, διάλεξε ένα
καλό (κατά προτίμηση αυτό με τα καρφιά), πάρε φόρα και "share the fun" :-)

> Μέχρι να φτιάξουμε ένα ελευθεριακό software, ας δίνουμε το admin login
> σε όλον τον κόσμο.

Να με πάρει ο κόρακας αλλά είμαι διεστραμμένο μυαλό τελικά.  Έγραψες
ελευθεριακό (που δεν το κατάλαβε, ακόμα και μετά από ώρα, το κουρασμένο
μου ενδοκρανιακό ζελέ που τη βρίσκει να αυτοπροσδιορίζεται ως εγκέφαλος),
κι εγώ διάβασα "ελευθέριο".  Χιλιοστά του δευτερολέπτου μετά η σκέψη
«ελευθέριο; τι ελευθέριο; ...  σιγά μην κάνει και πιάτσα» ήταν
αναμενόμενη.

Τι είναι το «ελευθεριακό λογισμικό»;

- Γιώργος