Fedora Upgrade

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu May 20 02:53:03 EEST 2004

On Thu, 20 May 2004, George Iordanou wrote:

> Υπάρχει τρόπος να κάνω upgrade τo Λίνουξ μου (από Fedora Core 1 σε 2)
> χωρίς να γράψω τα .iso σε CD, να τα κάνω boot κτλ κτλ?

 An den trexeis LVM mporeis na alla3eis ta repos sto yum.conf wste na
deixnoun sto neo release kai na grapseis yum update, alla sto telos kapoia
pragmatakia 8a xreiastoun me to xeri symmazema. Epishs, mporeis na
katebaseis mono to boot.img, na to grapseis se mia disketa kai na kaneis
install mesw ftp/http/nfs/hard disk