Mandrake 10.0 - Greek Fonts

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 18 23:49:33 EEST 2004

On 2004-05-18 09:06, Μπαλάσκας Ευάγγελος - Balaskas Euaggelos <ebalaskas at edu.teiath.gr> wrote:
> Σε όλα τα γραφικά μου εργαλεία οι γραμματοσειρές είναι μικρές και
> άσχημες - π.χ. Fixed 14 ή Kerkis 14 μου δείχνουν αρκετά μικρές και άσχημες.
>
> Ρύθμισα τις γραμματοσειρές από το εργαλείο του kde, τις άλλαξα αλλά τίποτα.
>
> καμία ιδέα;

Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει καθόλου, αφού λες παραπάνω ότι σου τη σπάνε τα
μικρά μεγέθη, αλλά εδώ πρέπει να πω ότι εγώ χρησιμοποιώ μόνιμα πλέον τις
γραμματοσειρές της σελίδας:

	http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/fonts.html

Ακόμη και στο Gnome έχω βάλει την ``apollo'' σαν γραμματοσειρά, γιατί
είναι μικρή χωρίς να θυσιάζει την ευαναγνωσιμότητά της :-)

- Γιώργος