aspell me duo lang taytoxrona?

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed May 19 01:58:40 EEST 2004

On Tue, 18 May 2004, lefteris sidirourgos wrote:

> 8elw na trexw to aspell se ena keimeno pou periexei kai agglika kai
> ellhnika kai na kanei spell check kai stis dyo glwsses.

 Den ginete ayto pou 8es ayth th stigmh. Apo news omws pou diabazw sto
aspell.net katalabainw oti to paleyoun kai syntoma yparxoun pi8anothtes na
ginete.
 Apo aspell.net, section "Things I would like to get done":
 - Support a "dual-script" mode where Aspell can use a separate dictionary
depending on which script it detects the current word in, the two
dictionaries can have nothing in common, ie an English one and a Russian
one for example. This will not support two languages that use the same
script as that is a lot more complicated. For example if the word is
misspelled which dictionary should it use for the suggestions?

> Dokimasa na
> orisw ena multi dictionar, grafwntas:
>
> add english
> add greek

 Ektos aytou xreiazese katallhlo phonet.dat kai allages sto
iso8859-{1,7}.dat, alla telika den prokeite na doulepsei... (fysika
mporeis na prospa8hseis kai isws na breis kapoion e3ypno tropo na ginei)
 Mallon to kalytero einai na pas na boh8hseis ton kevin na balei support
gia ayto to pragma sto aspell.

> Ean telika den ginete ayto pou zhtaw, pws mporw toylaxiston otan trexei
> o ellhnikos speller na mhn prospa8ei na dior8wsei ta agglika kai anapoda?

 Phgaine http://ispell.math.upatras.gr/?section=aspell&subsection=howto
katebase to iso8859-7.dat pou sou leei katw katw kai balto sto swsto
shmeio.