Linux-greek-users Digest, Vol 13, Issue 17

ancalagon ancalagon_lists at freemail.gr
Wed May 19 00:59:10 EEST 2004

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Debian, η τελευταία σου διανομή. Μ' άλλα λόγια, άπαξ και το βάλεις,
> μετά δεν υπάρχει επιστροφή. ;^)

Πως υπάρχει. Το έβαλα,το θαύμασα για το πακατζ μανατζμεντ,το εβρισα
για το πακατζ μανατζμεντ,το ξαναθαύμασα,το έβρισα για το file system
hierachy,μετά θεώρησα πως ας πάει στο καλό τουλάχιστον είναι πιο σόι απο
τα άλλα και τελικά αποφάσισα πως είναι το δεύτερο καλύτερο που υπάρχει.
Με έχει για πάντα δικό του το slackware,τι να κάνουμε...
>   (Ναι, προσπάθησα να συγκρατηθώ, αλλά δεν άντεξα).

Ναι,ούτε και εγώ

> Υ.Γ. Όσοι προτείνουν suckware απλά γίνονται γραφικοί ως συνήθως, ή
                        ^^^^^^^^
δεν βλέπω το λόγο να γίνεσαι προκλητικός... σου λέμε εμείς το debian
πούτσιαν ???
> μήπως πλέον έχετε και καλύτερα επιχειρήματα από το «έχεις την
> καταπληκτική ευκαιρία να κάνεις τα πάντα με το χέρι»;
Βεβαίως, εάν θες package management υπάρχει και μάλιστα καλό.
Και πάντα υπήρχαν και άλλα επιχειρήματα σε ότι αφορά το slackware όπως:
1) Εαν δεν πνιγείς με το slack,δεν θα πνιγείς με κανένα distro.Με τα
άλλα παίζεται να τα χάσεις εάν αποφασίσεις να κάνεις αλλαγή.
2) Μαθαίνεις στο slack περισσότερο απο όλα τα άλλα distros. Για τον
κυνηγό πραγματικής γνώσης το slack είναι μονόδρομος.
3) No dependencies στα packages!!!!!! Ναι ξέρω, τι λέει ο παλαβός, χωρίς
τα dependencies πως θα ζούσαμε??? Οπως ακριβώς εμείς που δεν έχουμε
ποτέ πονοκεφαλιάσει για σπασμένα,κακορυθμισμένα,$#%$#%$μένα dependencies
στο slack(οι χρήστες rpm ξέρουν τι εννοώ).Εχω υποψίες πως αυτό πάει να
αλλάξει στο slack αλλά ελπίζω πως όχι.
4) Minimality , minimality,minimality. Δεν έχει 3,4,7 και ούτω καθεξής
cds γιατί δεν υπάρχουν packages που δεν είναι πραγματικά απαραίτητα.Δεν
βλεπω το λόγο να μου δίνονται 3 διαφορετικοι http servers,4 ftp,3 news
κτλ κτλ.Ούτε να μου δίνεται έτοιμο το tuxracer ή ο mplayer(πετσοκομένος)
5) Εχει πλάκα να κάνεις πράγματα με το χέρι. Γιατι προσωπικώς όποτε
βλέπω το yast μου έρχεται (ανάλογα την διάθεση μου) από εμετός μέχρι το
αίμα στο κεφάλι.