Linux-greek-users Digest, Vol 13, Issue 17

DJ Art djart at hellug.gr
Tue May 18 14:30:34 EEST 2004

Αρχικό μήνυμα από  Iakwbos Triantafillou <ewsforos at styx.irc.gr>:

> True. Einai toso lito pou mprosta tou to slackware fantazei laterna.
> Omorfo ontws.

ε, όχι και τέτοιο flamewar ;) Ας είναι τουλάχιστον με σωστά επιχειρήματα.

Define τον όρο λατέρνα. Δε νομίζω ότι στέκει αυτό που λές, από τη στιγμή που το
Gentoo δεν έχει καθόλου λιτό package manager.

Επίσης, το Gentoo μοιάζει σαν το SuSE και το Debian. Δεν είναι ότι απλώς έχει
μερικά "άχρηστα" πακέτα, έχει το ΣΥΜΠΑΝ ολόκληρο και πολύ πιο πέρα. Άρα που
είναι η "λιτότητα". Εγώ σίγουρα δεν μπορώ να τη δώ.

Συμφωνώ ότι είναι για πιο power users, αλλά όχι και λιτό το Gentoo. Όχι και λιτό
όταν θές μια εβδομάδα για να το κάνεις compile και μετά να το εγκαταστήσεις.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)