Mandrake 10.0 - Greek Fonts

Μπαλάσκας Ευάγγελος - Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Tue May 18 09:06:31 EEST 2004

Έχω (για την ακρίβεια είχα) mandrake 9.2 και ρύθμισα τις rpm πηγές μου
προσθέτοντας τους rpm - updates - contrib - jpp καταλόγους από το
ftp.ntua.gr

Δυστυχώς με την εντολή urpmi --auto-select για να κάνω upgrade το
σύστημά μου με τις τελευταίες εκδόσεις των πακέτων μου χάλασαν οι
γραμματοσειρές των ελληνικών.

Οι δύο που χρησιμοποιούσα (και χρησιμοποιώ) είναι οι Fixed και Kerkis.

Σε όλα τα γραφικά μου εργαλεία οι γραμματοσειρές είναι μικρές και
άσχημες - π.χ. Fixed 14 ή Kerkis 14 μου δείχνουν αρκετά μικρές και άσχημες.

Ρύθμισα τις γραμματοσειρές από το εργαλείο του kde, τις άλλαξα αλλά τίποτα.

καμία ιδέα;