Φάκελοι στα Ελληνικά και συντόμευεση για αλλαγή γλώσσας

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon May 17 19:45:02 EEST 2004

On Monday 17 May 2004 17:39, Κωνσταντίνος Καραδάμογλου wrote:
> Γειά και χαρα σε όλους,
> Έχω red hat 9 disto με KDE desktop.
>
> Θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις μάλλον εύκολες:
> 1) Δεν μπορώ να δώ φακέλους με Ελληνική ονομασία. Συγκεκριμένα όταν
> βλέπω ένα ntfs partition. Πως το διορθώνω;

Short answer: iocharset=iso8859-7 ή nls=τα ίδια στο /etc/fstab

> 2) Έχω καθορίσει το πληκτρολόγιο σε US και GR γλώσσες. Δέν έχω βρεί
> την συντόμευση του πληκτρολογίου για την αλλαγή της γλώσσας. Πώς
> μπορώ να θέσω την συντόμευση Alt+Shift;

Short answer:
Option          "XkbLayout"     "us,el"
Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"

στο section του πληκτρολογίου σου στο /etc/X11/XF86Config-4

Long answer: Σχετικά με Ελληνικά θα βρεις ότι θες στη σελίδα του djart
http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux.html
και στα archives της λίστας που θα βρεις στο http://lists.hellug.gr/