Laptop kollaei

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri May 14 22:22:42 EEST 2004

Βασιλειου Σπυρος wrote:
> Τι μηχανημα εχεις? Μηπως COMPAQ? (σε τετοιο συναντησα το προβλημα εγω)

Acer Aspire 1400

Κάπου στο δίκτυο βρήκα how-to για το πώς να βάλεις linux, αλλά δεν
ανέφερε crashes. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω να του βάλω 2.4, αλλά δεν θέλω
γιατί έχω βολευτεί τον 2.6 (βλέπει εύκολα το touchpad, το USB mouse, και
μπορούν άνετα να δουλεύουν και τα δυο μαζί).

Δοκίμασα επίσης να μπουτάρω με apm=off και acpi=off, (και πράγματι δεν
είχα ενδείξεις μπαταρίας και δεν υπήρχε αρχείο /proc/acpi), αλλά καμιά
διαφορά. Έκανα ένα find σε nfs-mounted dir και κόλλησε το σύμπαν :-)