Wireless LAN & Linux Server

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Thu May 13 15:55:36 EEST 2004

Στις 12/Μάι/2004, ημέρα Τετάρτη και ώρα 20:46, ο/η Βασιλειου Σπυρος
έγραψε:
> [...]
>
> Μου εχουν μεινει κατι παλι κομματια απο ενα Pentium II και σκεφτομαι
> να φτιαξω ενα WLAN με αυτα.
> Βασικα σκεφτομαι να αγορασω 2 καρτουλες ασυρματες, με εξωτερικες κεραιες,
> την μια να την εχω σαν ACCESS POINT (αν γινεται αυτο) και την αλλη να την
> εχω σαν client προς ενα ασυρματο δίκτου που αναπτύσσεται στην περιοχη.
>
> Οι απορίες μου ειναι:
> 1) Μαρκες απο κάρτες που υπάρχουν στην ελληνικη αγορα και δουλευουν με
> λινουξακι. Μην μου πειτε για Cisco κλπ αυτες ειναι ακριβες. Κατι σε πιο
> φτηνο. Οτι εχετε δοκιμασει. Με ενδιαφερει να ακουστουν πολλές γνωμες.

πάντως μην πάρεις netgear wg311 v2
εχει τσιπ της Texas instruments που δεν υποστηρίζεται ενώ η v1 εχει τσιπ
άλλης εταιρίας (που νομίζω ότι υποστηρίζεται).
Γενικά θα μπλεξεις σε ένα κυκεώνα και πιθανό να μη δουλέψει. (υπάρχουν
οι drivers των XP για linux από την linuxant με 19.95$ ...)

Nikos