Filesystems

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Wed May 12 03:24:04 EEST 2004

When the date was Wednesday 12 May 2004 02:45, Papadopoulos Giannis wrote:

> Θα ήθελα να μάθω (μια και σκέφτομαι να πετάξω το ext3 μου) τις εμπειρίες
> σας όσον αφορά τα XFS και JFS, και αν είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω
> κάτι τέτοιο (bugs κλπ κλπ)...

Αν είναι να αλλάξεις το Ext3 με κάτι άλλο, το πιο λογικό, για desktop
μηχάνημα, είναι να βάλεις ReiserFS (σε τέτοιες συνθήκες έχεις πολλά "μικρά"
αρχεία, εκεί που το Reiser είναι πραγματικά δυνατό). Δεν πιστεύω ότι υπάρχει
λόγος να βάλεις XFS, για παράδειγμα, που έχει ιδιαίτερα καλό performance
κυρίως σε αρχεία πολλών MB.

> Με βάση το http://linuxgazette.net/102/piszcz.html αποδίδουν καλύτερα
> κοστίζοντας λιγότερο και με βάζουν σε σκέψεις... Άραγε είναι το ίδιο
> καλά στην ασφάλεια όσο τα ext3 (που μέχρι σήμερα με έβγαλε ασπροπρόσωπο)
> και reiser;

Κοίταξε το καλύτερα το άρθρο, δεν "κοστίζουν" πάντα λιγότερο. Εξάλλου, το
Reiser έχει δοκιμαστεί περισσότερο στο Linux.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.