Videos 2ου Συνεδρίου ΕΛ/ΛΑΚ - Αθήνα

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Wed May 12 00:43:54 EEST 2004

On Wed, 2004-05-12 at 00:28, Steve Stavropoulos wrote:

>  O mplayer ta paizei. Xrhsimopoiontas bebaia win32 binary codecs, alla
> kati einai kai ayto...

>  Dystyxws, apo oso 3erw, to real audio/video einai oti kalytero ayth th
> stigmh gia streaming kai poly xamhla bitrates. Den exw dei kati pou na
> einai open source kai na mporei na to synagwnistei.
>  Fysika otan yparxei analogo open source programma pote den protimame to
> closed source, alla edw den fainete na yparxei kai 8a xairomoun poly na me
> diapseysei kapoios.
Ας υπήρχε και η επιλογή και για divx (xvid.org) ή κάτι ανάλογο...

Όσον αφορά το real media, καλύτερο ή όχι, δεν βοηθάμε την κατάσταση με
τέτοιες κινήσεις.

Η αλήθεια είναι με ψιλοαπογοήτευσε η πληροφορία ότι στο συνέδριο
χρησιμοποιήθηκαν windows για την προβολή βιντεο (το διάβασα σε σχόλιο
στο ellak.gr). Τωρα αυτό, δεν είναι κρίμα? Αν γινόταν το ανάποδο, η
microsoft να χρησιμοποιούσε linux σε κάποια εκδήλωση, θα το
κυκλοφορούσαμε σαν ανέκδοτο...

no offense σε όσους δούλεψαν γι αυτές τις εκδηλώσεις, σίγουρα ήταν
θετικές για την προώθηση του ελεύθερου λογισμικού
--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>