ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ GRUB

Anastassios A. Nanos raven at hack.gr
Wed May 12 00:10:47 EEST 2004

Tom Diamond wrote:
> [...]

μια άλλη άποψη είναι να χρησιμοιποιήσεις  ( / χρησιμοποιείς) τον μπούτ
λόαντερ των γουίνμπλοουζ.

έχοντας σαν δεδομένο ότι έχεις grub που δουλεύει, είτε στον mbr είτε σε
κάποιον boot sector κάνεις

dd if=/dev/hda1 of=/tmp/BootSector.GruB ibs=512 count=1

έτσι έχεις στο /tmp/BootSector.GruB τα πρώτα 512 μπάιτς του /dev/hda1
εκεί δηλ που αποθηκεύεται ο GruB (ας υποθέσουμε ότι εκεί ήταν
εγκατεστημένο το grub αν ήτανε στο hdb3 θα έγραφες αυτό.)
πας στα γουίνμπλοουζ και κάνεις start / run / notepad X:\boot.ini (όπου
Χ το ντράιβ που είναι εγκατεστημένα)
βλέπεις κάτι μούλτι και κάτι τέτοια, δεν ψαρώνεις, και γράφεις από κάτω
από αυτά :
X:\BootSector.GruB = "SuSE Linux 9.0" /fastdetect ή άμα θες το φάστ
ντετέκτ δεν το βάζεις. (όπου Χ το προηγούμενο Χ)
Περιττό να πω ότι έχεις αντιγράψει το BootSector.GruB στο συγκεκριμένο
ντράιβ. Έτσι αν κάνεις reboot και επιλέξεις το
SuSE Linux 9.0 θα δεις την οθόνη του grub σου ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
είναι λίγο παίδεμα να το κάνεις την πρώτη φορά αλλά πίστεψέ με βολεύει
αν το πί σί δεν το χρησιμοποιείς μόνο εσύ ή αν κάνεις συχνά φορμάτ λόγω
των γουίνμπλοουζ.

τη λύση αυτή την βρήκα με λίγο γκούγκλ. δουλεύει με win2000 ΚΑΙ winXP
bootloader (ναι, νομίζω είναι διαφορετικοί)

τσίρς,
-Α

υ.γ. Αν δεν πειράξεις τα παρτίσιονς που είναι εγκατεστημένο το Λίνουξ
τότε, ό,τι κανιβαλισμό και να φάει ο υπόλοιπος σκληρός, αυτό θα δουλεύει
με το μπούτ τελεία ίνι κανονικά.