Νέος στον χώρο....

Giorgos Keramidas keramida at hellug.gr
Mon May 10 09:53:58 EEST 2004

On 2004-05-10 07:01, Stelios Xanthakis <mayall at freemail.gr> wrote:

> Katholou koufo. Einai to avgo kai i kota. Ti egine prota???
>
> I diadikasia pou enas compiler ftiaxnei ton eafto tou nomizo
> legete bootstrap.
>
> google: bootstrap compiler compiles itself

Είναι και το πρώτο πράγμα που ρώτησε, πριν καν αρχίσει τις παραδόσεις
του, ο καθηγητής μας στο CEID στο μάθημα "Αρχές Γλωσσών Προγραμματισμού
και Μεταφραστές", το σωτήριο έτος 1997!

Φιλική συμβουλή προς όλους τους φοιτητές που θα βρεθούν σε αντίστοιχη
φάση και θα ξέρουν την απάντηση: μην σηκώσετε το χέρι σας.  Ο καθηγητής
θέλεις να 'κερδίσει τις εντυπώσεις' και θα σπαστεί άσχημα αν δει ότι
ξέρετε ήδη τα μισά και παραπάνω από όσα έχει προγραμματίσει να πει στο
εξάμηνο που έρχεται :P

Ειδικά αν χρησιμοποιήσετε και τον σωστό όρο (bootstrapping)... κόλαση!

:-PPP