HTML kai Perl

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Sat May 8 00:26:58 EEST 2004

On Fri, 2004-05-07 at 14:10, Μπαλάσκας Ευάγγελος - Balaskas Euaggelos
wrote:

> Και εγώ αυτό κοίταζα σήμερα το πρωί.
> Δεν πρόλαβα να το εγκαταστήσω αλλά ΔΕΝ καταλαβαίνω ποια ακριβώς είναι τα
> bugs.
> Απλά σκάει;
Εμένα π.χ. κρασάρει όταν πάω να χρησιμοποιήσω VPL editor σε μια σελίδα
στην οποία χρησιμοποιώ css...

Κάνει και κάτι άλλα περίεργα που και που αλλά σε γενικές γραμμές αξίζει
να τον δουλέψεις.
(quanta 3.2.2)

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>