[Open-source] Απο Java σε C++ (Linux)

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at grnet.gr
Mon May 3 12:36:10 EEST 2004

Καλημέρα,
   υπάρχει πλήθος εργαλείων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Αν θες να
μάθεις/γράψεις σε C++ συγκεκριμένα, ένα εξαιρετικό resource είναι το
"Thinking in C++" του Bruce Eckel και επίσης είναι πολύ καλό κατά τη
γνώμη μου (ως περιβάλλον εργασίας) το KDevelop. Σε σχέση με τα toolkits
που υπάρχουν, βρίσκω το Qt να είναι το πιο πλήρες για αυτή τη δουλεία
(http://www.trolltech.com/products/qt/index.html). Το Qt είναι πια
default σε όλα τα distributions που έχουν και το KDE...

   Κώστας