Πρόβλημα: Αλλαγή απο κλασική οθόνη σε TFT

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Sat May 1 14:35:15 EEST 2004

Καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα του Linus, αλλα έχω την εντύπωση ότι
οι drivers της nvidia έχουν το source σε αντίθεση με την ΑΤΙ. Οπότε εάν
έχω δίκιο απλά αιτιολογεί την κατα την προσωπική μου άποψη  υπεροχή την
nvidia.

Εννοείς κάτι άλλο που δεν κατάλαβα;

Φιλικά

Χάρης.

Υ.Γ: και να σκεφτείς ότι το laptop μου έχει ATI ;-)