mplayer DVD encoding gia mikra arxeia

Alexandros Papadopoulos apapadop+debianuser at cmu.edu
Wed Mar 31 11:11:48 EEST 2004

Προσπαθώ να κάνω encode σε mpeg4 ένα DVD 28 λεπτών. Χρησιμοποιώ ένα
bitrate που μου δίνει ένα αρχείο γύρω στα 100ΜΒ, και η ποιότητα βγαίνει
χάλια.

Ανεβάζω το bitrate στα 800kbps και πάλι η ποιότητα είναι πολύ κακή,
παντού artifacts κτλ. Έκοψα με frame copy ένα μικρό δείγμα και το έβαλα
online στο http://andrew.cmu.edu/~apapadop/snippet.avi (το οποίο ίσως
επειδή παραείναι μικρό, δείχνει bitrate 500kbps αλλά τέλος πάντων...)

Χρησιμοποίησα τις εξής εντολές για το encoding:
#Ήχος
mencoder -dvd 4 -ovc frameno -o frameno.avi -oac mp3lame -lameopts
vbr=3:abr=128:q=0:aq=0
#1st pass at 800kbps
mencoder -dvd 4 -oac copy -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vhq:vpass=1:vbitrate=800
#2nd pass at 800kbps
mencoder -dvd 4 -oac copy -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vhq:vpass=2:vbitrate=800

Υπάρχει κάτι ειδικό για μικρά βιντεάκια που πρέπει να ξέρω; Αυτή η
μέθοδος δουλεύει μια χαρά για ολόκληρες ταινίες, δίνοντας πολύ καλή
ποιότητα εικόνας, ενώ σε μικρά streams μου βγαίνει χάλια...

Ευχαριστώ

-Α