(no subject)

tnt tnt at xinis.com
Mon Mar 29 07:50:11 EEST 2004

Για σας , ονομάζομαι Πολύκαρπος και έχω το εξής προβλημα.Εχω τρεις η/υ με τους οποιους έχω φτιάξει ένα ιντρανετ.Ο πρώτος έχει Windows 2000 server  και Exchange server 2000 ,o δεύτερος έχει windows ’98  και ο τρίτος έχει Linux Suse 8.0.

Στον πρωτο έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία chat που έχει οExchange server  με σκοπό να ενεργοποιήσω το Microsoft chat που έχει ο δεύτερος και το X-Chat που έχει ο τρίτος .Στον δεύτερο τα  κατάφερα  να επικοινωνήσει με τον server και να μπει στην υπηρεσία chat ενώ με τον τρίτο δεν το έχω καταφέρει ακόμα να συνδεθεί στην υπηρεσία chat του Exchange server.Θα ήθελα να μου πείτε ποιες είναι οι ρυθμίσεις που πρέπει να κάνω στο X-Chat που έχουνε τα Suse 8.0 για μπορέσω να εχω επικοινωνία μέσω του πρoγράμματος chat του Exchange server.

To email ειναι poly45_8 at hotmail.com