14-15 April, FFII, software patents

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Sat Mar 27 19:55:18 EET 2004

Dimitris M. wrote:

> Τα στοιχεία επικοινωνίας των ελλήνων ευρωβουλευτών υπάρχουν εδώ:
> http://wwwdb.europarl.eu.int/ep5/owa/p_meps.short_list?ilg=EN&ictry=GR&ipolgrp=&iorig=

Ναι, στο site του ΕΚ υπάρχουν και τα τηλέφωνα, emails και οι βοηθοί
τους. Μια από τις επόμενες μέρες θα ετοιμάσω ένα αναλυτικό κατάλογο των
πληροφοριών καθώς και του τι ψήφισε ο κάθε ευρωβουλευτής (τόσο στα
SWpats όσο και στο IPR) και θα τη στείλω.

> Πιθανώς να βρω και στοιχεία για κάποιους υποψήφιους. Νομίζω πάντως ότι
> ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι λίστες των υποψηφίων.

Cool. Πάντως πάνω-κάτω το κάθε κόμμα έχει υπ'όψιν του ποιούς θα κατεβάσει...

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)