grip óå slack êáé CDDB

Παναγιώτης orcristlin at freemail.gr
Wed Mar 24 15:13:59 EET 2004

1)Με το Grip σε Slackware (Zeus) μου συμβαίνει το εξής: ενώ κάνει κανονικά rip ένα audio track και η progress bar γεμίζει, όταν έρχεται η ώρα του encoding (είτε σε mp3 είτε σε ogg), αυτό γίνεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ (αφού ποτέ δεν το άφησα να τελειώσει...δεν είχα την υπομονή) και η progress bar δεν κινείται καθόλου. Τέτοιο πρόβλημα δεν είχα όταν δούλευα το Grip σε Mandrake.

2) Υπάρχει κάποιος τρόπος να έχω μία CDDB και από την ίδια να διαβάζουν όλα (ή έστω κάποια) προγράμματα ripping και audio players(π.χ. grip, xmms, kscd...);