linux instalation

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Mar 23 19:33:38 EET 2004

Στις Τρι 23 Μαρ 2004 3:21 μμ, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
έγραψε:
> Έχω περάσει τα rpm από μία διανομή linux στον σκληρό μου δίσκο και θέλω
> να φτιάξω μία δισκέτα ή ένα bootable cd όπου αντί να ψάχνει στα διάφορα
> cd της διανομής να βρει τα rpm να τα διαβάζει από την δική μου τοποθεσία.
>
> Μπορεί να γίνει αυτό;
> Εάν ναι πως;

Στο Mandrake υπάρχει το urpmi και τα drakrpm/drakconf που βοηθούν για να τα
ψάχνει κανείς. Αυτά κρατάνε μία τοπική βάση δεδομένων με τα πακέτα που
"ξέρουνε".
Αν σε ένα τέτοιο πακέτο "προσθέσεις" τη διαδρομή του δίσκου σου ή του
αφαιρούμενου που έβαλες τα "δικά" σου rpm, θα τα μάθει.
Μία εργασία που βοηθάει πολύ (ιδίως άν θέλεις να τα βάλεις σε ένα δικό σου cd
π.χ.) είναι να τρέξεις

genhdlist /το/δικό/σου/dir

οπότε εκεί θα φτιάξει τα αρχεία synthesis.hdlist (ή κατι τέτοιο). Αυτά τα
αρχεία βοηθούν πολύ τα πρώτα εργαλεία να διαβάσουν αμέσως όλα τα rpm του
φακέλου για να τα προσθέσουν στη βάση του urpmi..