2o ________ ___ __ ________ _________/_________ ________ ______ (__/___)

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Mar 22 10:38:10 EET 2004

On Sun, 21 Mar 2004 18:03:32 +0200
"Dimitris M." <stud1134 at di.uoa.gr> wrote:

> Δηλαδή για να παραβρεθεί κάποιος θα πρέπει να καταθέσει υποχρεωτικά τα > στοιχεία του?
> Αν έρθουμε χωρίς καρτελάκια και προσκλήσεις θα φάμε πόρτα?

Contrary to popular belief, yparxoun eksairetika nostimes portes. Oi kosmogyrismenoi mas mageiroi exoun afierwsei ateleiwtes wres sthn beltiwsh kai thn ekleptynsh ths geystikhs apolayshs poy mono mia porta mporei na sas prosferei. Kai mhn ksexnate - me MIA mono porta xortaineis TOULAXISTON 17 atoma.

...Eseis to skefteste akoma loipon?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE